حكایت بهلول

2:40 بعد از ظهر

حكایت بهلول

روزی بهلول بر هارون‌الرشید وارد شد.
خلیفه گفت: مرا پندی بده!

بهلول پرسید: اگر در بیابانی بی‌آب، تشنه‌گی بر تو غلبه نماید چندان که مشرف به موت گردی، در مقابل جرعه‌ای آب که عطش تو را فرو نشاند چه می‌دهی؟
گفت : ... صد دینار طلا.
پرسید: اگر صاحب آب به پول رضایت ندهد؟
گفت: نصف پادشاهی‌ام را.

بهلول گفت: حال اگر به حبس‌البول مبتلا گردی و رفع آن نتوانی، چه می‌دهی که آن را علاج کنند؟
گفت: نیم دیگر سلطنتم را.

بهلول گفت: پس ای خلیفه، این سلطنت که به آبی و بولی وابسته است، تو را مغرور نسازد که با خلق خدای به بدی رفتار کنی.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:,به قلم: تنها

مطالب و جملات آموزنده و حقیقت ها تلخ

12:8 قبل از ظهر



انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده است.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب

یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,به قلم: تنها

بازی آنلاین جنگ خان ها

6:40 بعد از ظهر

جنگ خان ها یک بازی قرون وسطایی تحت وب است ، که به شما فرصت بازگشت در زمان و ورود به دنیای کهنه خان ها ، نیردهای حماسی با شوالیه ها را می دهد ! فرهنگ ها و ملت های زیادی وجود دارند که هرکدام از آن ها امتیازات و یگان ویژه خود را دارند که یک محیط پویا با استراتژی های گوناگون را برای شما فراهم میکند . سیستم های نبرد بسیار پیچیده نیاز به تعادل در یگان های مختلف جنگی ( کمانداران ، پیاده نظام ها ، تسلیحات محاصره و غیره ) و همچنین انتخاب آگاهانه آرایش جنگی دارد که بازی را بسیار جذاب و غیر قابل پیش بینی می کند. همچنین مهارت های بسیار متنوع قهرمان شما از آنجایی که امتیازهای مختلف می دهند بسیار مهم هستند. در کنار بازی مهیج یکی از امتیازات چنگ خان ها طراحی منحصر بفرد آنست ، که به شما زیبایی های قرون وسطی را به تصویر می کشد. همین حالا ثبت نام کنید و به رویاهای خود دست یابید - یک امپراطوری قدرتمند بنا کنید ، متحدان خود را هوشمندانه انتخاب کنید ، با آخرین شریر بجنگید - روح خان ، و نام خود را با حروف طلایی در تاریخ با شکوه جنگ خان ها ثبت کنید!

لینک ثبت نام

برای مشاهده تصاویری از بازی به ادامه مطالب بروید
 





 
 

 

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

شنبه 12 فروردين 1391برچسب:بازی , جنگ خان ها ,به قلم: تنها

مجموعه ای جذاب و دیدنی از بهترین های پــــ نه پـــــ تصویری

4:57 بعد از ظهر

شنبه 12 فروردين 1391برچسب:پـ نـ پـ ,به قلم: تنها

اسم شما چه رنگیه ؟

4:40 بعد از ظهر

 روانشناسی رنگ اسم شما چیست؟

به گفته ی روانشناسان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و به عبارت دیگر ( خود ) واقعی مان را با این رنگها نشان می دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد.

 که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد.جالب است نه؟! اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید...

 باید  بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید:رنگهای هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از :
 قرمز:     1       ش      ج     س      الف
برای اینکه با چگونگی موضوع آشنا شوید یک مثال می‌آوریم بدین شکل که اسم و فامیل خودرا روی برگه کاغذی می‌نویسید و بر اساس حروف و اعداد ذکر شده برای هر کدام،به رنگ مربوطه دست پیدا می‌کنید.
مثال : اکبر اکبری
الف1  ک2 ب2 ر9  الف1  ک2 ب2 ر9 ی3

نارنجی:‌ ‌‌‌2        ت      ث      ک       ب

زرد:      3        ی       ل     ص      ض

سبز:    ‌4        و       م       د        ژ

آبی:     5        چ       ن      ط       ظ

نیلی:   6        ح       خ       ف      -

بنفش:  7       ع       پ       غ       -

صورتی: 8       ز       ق        ه       -

طلایی: 9        ر       ذ        گ      -

سپس اعداد را با هم جمع می‌کنیم:
31=1+2+2+9+1+2+2+9+3
باز هم دو عدد را با هم جمع می‌کنیم:
4=1+3 عدد 4 مربوط به رنگ سبز است.
حال میتوانید مشخصات خود را بخوانید.
 صورتی
دارای قدرت جسمی بالایی هستید بخاطر اراده ی بالایی که دارید میتوانید رویاهایتان را به را حتی .......

به گفته ی روانشناسان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و به عبارت دیگر ( خود ) واقعی مان را با این رنگها نشان می دهیم.

برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد.جالب است نه؟! اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید!

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب

شنبه 12 فروردين 1391برچسب:رواشناسی,رنگ,به قلم: تنها

روانشناسی جالب انگشتان دست

4:38 بعد از ظهر

روانشناسی جالب انگشتان دست

شما با انتخاب يكي از انگشت‌هاي خود مي‌توانيد با ويژگي‌هاي تان آشنا شويد و با توصيه‌هاي كارشناسان مجله تپش روزهاي موفقي را پيش‌رو داشته باشيد


  آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه كرده‌اید؟ آيا تا به حال فكر كرده‌اید به كدام یك علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه كنید؛ همان انگشتي كه دوستش داريد، به سمت موفقيت اشاره مي‌كند!

اين تست شخصيت‌شناسي شما را شگفت‌زده خواهد كرد وقتي با انتخاب يكي از انگشت‌ها، شخصيت خودتان را بشناسيد. پس از مطالعه شخصيت خود، شما مي‌توانيد در ادامه متن، راهكارهايي براي رسيدن به موفقيت در روزهاي پيش‌رو را  بخوانيد.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب

شنبه 12 فروردين 1391برچسب:رواشناسی,انگشت ,به قلم: تنها

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد
خداباهامه!!! جملات زیبا ارزو ..................................... سال نو مبارک ارزومند ارزوهایت ارزو ارزو ارزو ارزو ............................................... آرزو ..................................... کجایی؟ عشق .................... حرف دلت کسانی که پشت سرتان حرف می زنند بنگر که چگونه می افتی بعد از هر لبخندی خطاهایم ................ مطالب خواندنی و عاشقانه پس این چی؟؟!! لطفا بخونید! انسانیت زنده است هنوز ... جملات احساسی و ناب روزه جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) چه کسی بهتر از تو ؟! راهِ آسمـان همیشه بـاز است ... جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) جمله های پر معنی اشتباه جـمـلـه هـای غـمـگـیـن و دردنـاک رفتی... آخرت عشق ؟؟؟؟؟؟؟ جملات زيبا از زنده ياد حسين پناهي دل نوشته ........... راحت شدي ... عاشق قسمت مي ترسيدم زندگي حضورت دوست داشتني زیباترین جملات عاشقانه يك نفر فرمول عشق کشف شد!!!!!!!!!! به ادم ها نخند .......... دستان تو مکه... عادت اشک میریزه عاشقانه دلم برات تنگه